ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံ၏ ထိပ္တန္းအမ်ိဳးသမီးေတးဂီတအဖြဲ႕တစ္ဖြဲ႕ျဖစ္ေသာ TWICE ၏ ၿပီးခဲ့သည့္ ေဖေဖာ္၀ါရီလက ျဖန္႔ခ်ိခဲ့သည့္ Twicecoaster: Lane2 အမည္ရွိေတးအယ္လ္ဘမ္တြင္ ပါ၀င္ေသာ “Knock Knock” သီခ်င္းဗီြဒီယိုသည္ လတ္တေလာတြင္ ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံ၏ လူႀကိဳက္အမ်ားဆံုးသီခ်င္းဗီြဒီယိုျဖစ္လာေၾကာင္း YouTube ၀က္ဘ္ဆိုဒ္က ထုတ္ျပန္သည့္သတင္းအရသိရသည္။

ယမန္ႏွစ္ကထြက္ရွိခဲ့ေသာ TWICE အဖြဲ႕၏ Cheer Up အမည္ရွိသီခ်င္းဗီြဒီယိုသည္လည္း YouTube စာမ်က္ႏွာကထုတ္ျပန္ခ့ဲသည့္စာရင္း၏ နံပတ္ (၁) ေနရာ၌ရပ္တည္ႏိုင္ခဲ့ သည္။ ယခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၁၉) ရက္ေန႔က ျဖန္႔ခ်ိခဲ့ေသာ “Knock Knock” အမည္ရွိသီခ်င္းဗီြဒီယိုအား ၾကည့္ရႈမႈႏႈန္းမွာ (၁၅၆.၃၉) သန္းရွိခဲ့ကာယင္းလူႀကိဳက္အမ်ားဆံုးစာရင္းတြင္ ထိပ္ဆံုးမွ ဦးေဆာင္ႏုိင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

ဒုတိယေနရာ၌ TWICE အဖြဲ႕၏ Signal၊ တတိယေနရာတြင္ IU ၏ ေနာက္ဆံုးထြက္ေတးသီခ်င္း Palette၊ စတုတၳေနရာတြင္ PSY ၏ I Luv It၊ ပဥၥမေနရာ၌ Red Velvet အဖြဲ႕၏ Red Flavourအစရွိသျဖင့္ အသီးသီးရပ္တည္လ်က္ရွိၾကေၾကာင္းသိရွိရသည္။

 

 

Related News