အလင္းေရာင္ ေတြအားလံုးကအသံုး၀င္တယ္ဆိုတာမွန္ေပမဲ့ အဲဒီထဲကမွLEDမီးအလင္းေရာင္ေတြဟာ လူသားေတြရဲ႕ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာထိခိုက္ ေစႏိုင္တယ္လို႔ ဇီ၀ေဗဒဆိုင္ရာစိတ္ေရာဂါကုသမႈကမာၻ႔ဂ်ာနယ္ကေန ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့ စာတမ္းတစ္ေစာင္မွာေဖာ္ျပထားပါတယ္။ နည္းပညာေတြတိုးတက္ေျပာင္းလဲလာတာနဲ႔အမွ် ကမာၻတစ္၀န္းကႏိုင္ငံေတြအားလံုးနီးပါးဟာ ေခတ္နဲ႔အညီၿမိဳ႕ေတြ၊ လမ္းေတြနဲ႔ လူေနအိမ္ေတြကို မီးအလင္းေရာင္ေတြနဲ႔ ထြန္းလင္းေတာက္ပေအာင္ေျပာင္းလဲခဲ့ပါတယ္။ သာမန္မီးအလင္း ေရာင္ေတြက လူ သားေတြရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ဆိုးက်ိဳးနည္းေပမဲ့ LEDမီးအလင္းေရာင္ေတြကလူသားေတြရဲ႕ စိတ္ပိုင္း ဆိုင္ရာကိုအမ်ားဆံုးထိ ခိုက္ေစႏိုင္တာပါ။

ယေန႔ေခတ္မွာ LEDမီးအလင္းေရာင္ေတြကို ပြဲေတာ္ေတြမွာျဖစ္ျဖစ္၊ တျခားအလွ ဆင္မယ့္ ေနရာေတြမွာ ျဖစ္ျဖစ္ အမ်ားဆံုးအသံုးျပဳေနၾကတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။ မီးအလင္းေရာင္ေတြအားလံုးက အလြန္ အသံုး၀င္ တယ္ဆိုတာမွန္ေပမဲ့ သိပၸံပညာ အရၾကည့္မယ္ဆိုရင္ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကိုလည္းထိခိုက္ေစႏုိင္ပါတယ္။

အခုႏွစ္ အေစာပိုင္းက ဇီ၀ေဗဒဆိုင္ရာစိတ္ေရာဂါကုသမႈ ကမာၻ႔ဂ်ာနယ္ကေန ပံုႏွိပ္ထုတ္ေ၀ခဲ့တဲ့စာတမ္းတစ္ေစာင္မွာ LEDမီးအလင္း ေရာင္ေတြက လူသားေတြရဲ႕စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာကို ထိခိုက္ေစႏိုင္တယ္လို႔ စိတ္ေရာဂါကုဆရာ၀န္အဖြဲ႔က ေရးသားေဖာ္ျပခဲ့ပါ တယ္။ ဘယ္လိုထိခိုက္မႈေတြလဲဆိုရင္ အိပ္စက္တဲ့အခ်ိန္ မွာ အျပာေရာင္႐ွိတဲ့မီးအလင္းေရာင္ေတြကိုဖြင့္အိပ္မယ္ဆိုရင္ အိပ္မေပ်ာ္တာေတြကိုျဖစ္ေစၿပီး ဆယ္ေက်ာ္သက္အ႐ြယ္ေတြရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈအာ႐ံုေတြကိုလည္း ပိုၿပီးထိခိုက္လြယ္ေစတယ္လို႔ ဇီ၀ေဗဒဆိုင္ရာစိတ္ေရာဂါကုသမႈကမာၻ႔ဂ်ာနယ္မွာေဖာ္ျပထားပါတယ္။

ဥပမာ- ကြ်န္ေတာ္တို႔အိပ္တဲ့ အခ်ိန္မွာLEDမီးေတြကို ဖြင့္အိပ္လိုက္တယ္ဆိုပါစို႔။ မီးအလင္းေရာင္ေတြရဲ႕သေဘာတရားက သူတို႔ကိုအၾကာႀကီး ဖြင့္ၿပီးအသံုးျပဳမယ္ဆိုရင္ ပူလာတယ္ဆိုတာကိုလူတိုင္းသိၾကမွာပါ။ အဲဒီပူလာတယ္ဆိုတာရဲ႕ေနာက္ကြယ္မွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ေနထိုင္တဲ့ေနရာေတြကို အပူခ်ိန္ျမင့္တက္လာေစၿပီး အပူခ်ိန္ျမင့္တက္လာမႈေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္ကေခြ်းေတြထြက္ လာမယ္၊ ႐ုတ္တရတ္လန္႔ႏိုးတာေတြ ျဖစ္လာႏုိင္ပါတယ္။

LEDမီးအလင္းေရာင္ေတြထိေတြ႔မႈနဲ႔ လူသားေတြရဲ႕စိတ္ကစဥ့္ကလ်ား ျဖစ္ေစတဲ့ စိတ္ႂကြလြန္းတာ၊ စိတ္ေရာဂါလကၡဏာေတြေရာေထြးမႈနဲ႔ ပတ္သက္လို႔အေစာပိုင္းမွာ စိုးရိမ္မႈေတြ႐ွိခဲ့ၿပီး အဲဒီစိုးရိမ္မႈ ေတြကေနာက္ပိုင္းမွာပိုၿပီး ႀကီးမားလာတယ္လို႔ ခ်ီကာကိုေဆး၀ါးဖိန္းဘာ့ခ်္ေက်ာင္းက စိတ္ေရာဂါကုသမႈႏွင့္ အမူအက်င့္သိပၸံ လက္ေထာက္ပါေမာကၡ ဂြ်န္ေဂါ့တီလာ့ပ္ကေျပာခဲ့ပါတယ္။

စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာထိခိုက္မႈေတြကာကြယ္ႏုိင္ဖို႔နဲ႔ ေကာင္းမြန္စြာအိပ္ စက္ႏိုင္မယ့္နည္းလမ္း ေတြကေတာ့ မအိပ္ခင္မိနစ္(၃၀)အလိုမွာ နည္းပညာေတြနဲ႔တီထြင္ဖန္တီးထားတဲ့အရာေတြကို အသံုးမျပဳပါနဲ႔၊ ၿပီးရင္နည္း ပညာနဲ႔ တီထြင္ဖန္တီးထားတဲ့အရာေတြကို အိပ္ခန္းထဲကဖယ္႐ွားလိုက္မယ္ဆိုရင္ အေပၚကေျပာျပေပးခဲ့တဲ့ ဆိုးက်ိဳးေတြ ျဖစ္လာေတာ့မွာမဟုတ္ဘဲ ႏွစ္ၿခိဳက္စြာအိပ္စက္ႏိုင္မွာလည္းျဖစ္တယ္လို႔ အမ်ိဳးသားအိပ္စက္ျခင္းေဖာင္ေဒး႐ွင္းလမ္း ညႊန္ခ်က္မွာ အၾကံဳျပဳထားပါတယ္။

 

 

Related News