ျပည္သူလူထုတစ္ရပ္လုံး စားသုံးသူမ်ားရသင့္တဲ့ အခြင့္အေရးေတြကုိ သိရွိေစဖို႕ရည္ရြယ္ျပီး “စားသုံးသူမ်ားတြင္ အခြင့္အေရးမ်ား ရွိသည္” ဆိုတဲ့ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ အမ်ိဳးသားစားသုံးသူ အခြင့္အေရးလႈပ္ရွားမႈ Campaign ကုိ ျပဳလုပ္သြားမယ္လုိ႕ သိရပါတယ္။“စားသုံးသူမ်ားတြင္ အခြင့္အေရးမ်ားရွိသည္”ဟူေသာ ေခါင္းစဥ္နဲ႔ အမ်ိဳးသားစားသုံးသူအခြင့္အေရးလႈပ္ရွားမႈ Campaign ျပဳလုပ္သြားမွာနဲ႔ ပတ္သက္ျပီး မတ္လ(၁၂)ရက္က ေနျပည္ေတာ္မွာရွိတဲ႔ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနခန္းမမွာ မိတ္ဆက္ရွင္းလင္းျခင္းေတြ ျပဳလုပ္ခဲ႔ပါတယ္။

စားသုံးသူ ေရးရာ ဦးစီးဌာနအေနနဲ႔ ယခု Campaign ကုိ ပထမဆုံးအၾကိမ္အျဖစ္ ျပဳလုပ္သြားမွာျဖစ္ျပီး ကမၻာ့ကုလသမဂၢအဖြဲ႕ၾကီးက လမ္းညႊန္ ထားတဲ႔ စားသုံးသူအခြင့္အေရးအခ်က္(၈)ခ်က္ကုိ ျပည္သူလူထုမွ သိရွိနားလည္မႈနည္းပါးတာေၾကာင့္ ျပဳလုပ္တာျဖစ္တယ္လို႕ သိရပါတယ္။ ယခု Campaign ေၾကာင့္ စားသုံးသူျပည္သူေတြအေနနဲ႔  မိမိတုိ႕ရဲ႕အခြင့္အေရးေတြကဘာေတြလဲ၊ ဘယ္လုိေတြရရွိမလဲဆုိတာေတြကုိ ပုိမုိသိရွိလာမယ္လုိ႕ စီးပြားေရးနွင့္ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ၾကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ၾကီး ဦးေအာင္ထူးက ေျပာပါတယ္။

 “စားသုံးသူမ်ားတြင္အခြင္႕အေရးမ်ားရွိသည္”ဟူေသာေခါင္းစဥ္နဲ႔ အမ်ိဳးသားစားသုံးသူအခြင့္အေရးလႈပ္ရွားမႈ Campaign ကုိ ရက္သတၱပတ္ (၆)ပတ္ၾကာျပဳလုပ္သြားမွာပါ။အဆုိပါ ရက္သတၱပတ္(၆)ပတ္တာ ကာလအတြင္း စားသုံးသူေတြအတြက္ အသိပညာေပး ဇာတ္လမ္းတုိေတြကုိ နုိင္ငံပုိင္ ရုပ္သံ၊ေရဒီယုိလုိင္းမ်ားကေန ထုတ္လႊင့္ျပသျခင္းေတြနဲ႔  Social Media ေတြေပၚမွာပါ Campaign ျပဳလုပ္ျခင္းေတြ ေဆာင္ရြက္သြား မယ္လုိ႕  သိရပါတယ္။ ဒါ႔အျပင္ လာမယ့္ မတ္လ(၁၅)ရက္မွာ ဧရာ၀တီတုိင္းေဒသၾကီး ပုသိမ္ျမိဳ႕မွာျပဳလုပ္သြားမယ့္ “ကမၻာ့စားသုံးသူ အခြင့္အေရးေန႕”အခမ္းအနားမွာလဲ အသိပညာေပး Campaign ေတြ ျပဳလုပ္သြားမယ္လုိ႕ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွ ညႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္လြင္က ေျပာပါတယ္။

စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနအေနနဲ႔ စားသုံးသူမ်ားကုိ အကာအကြယ္ေပးလ်က္ရွိျပီး စားသုံးသူေတြရဲ႕ နစ္နာမႈေတြကုိ အဓိကထား ေျဖရွင္း ေဆာင္ရြက္ေနတဲ႔  ဌာနတစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။စားသုံးသူျပည္သူေတြအေနနဲ႕ နစ္နာမႈမ်ားကုိတုိင္ၾကားလုိပါကလည္း  စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနမွ ဖြင့္လွစ္ထားတဲ႔  စားသုံးသူ သတင္းျပန္ၾကားေရးနွင့္တုိင္ၾကားမႈလက္ခံေဆာင္ရြက္ေရးစင္တာမ်ားမွာ တိုင္ၾကားႏိုင္သလို၊ အြန္လုိင္းမွ တစ္ဆင့္ တုိင္ၾကားလုိသူေတြအတြက္ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနရဲ႕ တရား၀င္ Website ျဖစ္တဲ႔ www.doca.gov.mmမွလည္ေကာင္း၊ Application ျဖစ္တဲ့ DOCA Myanmarမွ လည္းေကာင္း၊ စားသုံးသူေရးရာဦးစီးဌာနရဲ႕ တရား၀င္ Facebook စာမ်က္နွာကေနလည္း တိုင္ၾကားႏိုင္သလို တယ္လီဖုန္းမ်ားနဲ႔ ၀၆၇-၃၄၃၀၄၅၉၊ ၀၆၇-၃၄၃၀၄၆၈ လည္း ဆက္သြယ္တုိင္ၾကားနုိင္တယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

 

 

Related News