ယာဥ္ေနာက္လိုက္ (စပါယ္ယာ) မပါပဲ စီးနင္းသူကိုယ္တိုင္ေငြေပးေခ်စီးနင္းရတဲ့ စနစ္ကိုပိုမိုက်ယ္ျပန္႔ေစခ်င္တယ္လို႔ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းဘတ္စ္ကားစီးခရီးသည္ေတြကေျပာပါတယ္။မထသ ယာဥ္လိုင္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ ၄၅ အထူးယာဥ္လိုင္းမွာ ယာဥ္စီးခကိုခရီးသည္ကိုယ္တိုင္က ယာဥ္ေခါင္းခန္းမွာရွိတဲ့ ျခင္းထဲထည့္သြင္းရတဲ့စနစ္ကို စမ္းသပ္ေနခ်ိန္မွာ ခရီးသည္ေတြက အခုလိုမွတ္ခ်က္ျပဳေျပာဆိုၾကတာပါ။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း Bus ကားလိုင္းေတြမွာ ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြနဲ႕ ခရီးသည္ေတြၾကား မေျပလည္မႈ ျပသာနာ ေတြေနစဥ္နဲ႕အမွ် ႀကံဳေတြ႕ေနရပါတယ္။

မထသယာဥ္လိုင္းေတြထဲက ၄၅ အထူးယာဥ္လိုင္းကေတာ့ ခရီးသည္ေတြအတြက္ စိတ္ေက်နပ္မႈရွိေအာင္အခိ်ဳ႕ bus car  ကားေတြမွာ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မပါဘဲ ကိုယ္တိုင္ယာဥ္စီးခကို ထည့္ရတဲ့ စနစ္မ်ိဳးကို က်င့္သံုးေန ၾကပါၿပီ။၄၅ အထူးယာဥ္လိုင္းမွာ အေရွ႕ျခင္းထဲ ခရီးသည္ကိုယ္တိုင္ထည့္ရတဲ့ စနစ္ကိုက်င္းသံုး ေနတာ (၅) လေလာက္ရွိေနပီလို႕ သိရပါတယ္။ ဒီစနစ္နဲ႕ပတ္သတ္ၿပီး ခရီးသည္ေတြဘက္က ေကာင္းတဲ့တုန္းျပန္မႈေတြကို ၾကားရတယ္လို႕ ေျပာပါတယ္။

ယာဥ္ေမာင္းေတြအေနနဲ႕လည္း အရင္က ယာဥ္ေနာက္လိုက္ေတြနဲ႕ ကားေမာင္းေနစဥ္အတြင္း အဆင္မေျပတာေတြရွိလို႕ ဒီလို႕စနစ္မ်ိဳး ေျပာင္းလိုက္တာဟာအဆင္ေျပတယ္လို႕ ေျပာေပမယ့္   (၄၅) Air Con Bus ယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးကေတာ့ ယာဥ္ေနာက္လိုက္တစ္ေယာက္ပါရင္ ပိုအဆင္ေျပတဲ့ အခ်က္ေတြကိုလည္း အခုလိုေျပာပါတယ္။ယာဥ္ေနာက္လိုက္မပါပဲ ကတ္စနစ္၊ ကိုယ္တိုင္ေငြေခ်စနစ္နဲ႔ စတင္ခဲ့တာကေတာ့ ရန္ကုန္ ဘတ္စ္ကားအမ်ားပိုင္ကုမဏီရဲ႕ BRT ဘတ္စ္ကားေတြလို႔ သိရပါတယ္။

 

Related News