ေဖေဖာ္၀ါရီလ(၂၁)ရက္ေန႔မွ စတင္ၿပီး ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ပတ္လမ္းပိုင္း အဆင့္ျမွင့္တင္တဲ့ လုပ္ငန္းေတြ ေဆာင္ရြက္မွာျဖစ္တဲ့အတြက္ ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ကို ေျပးဆြဲေနတဲ့ ရထားလိုင္းကို ယာယီေျပးဆြဲမႈ ပိတ္သိမ္းၿပီးYBS (78)ယာဥ္လိုင္းနဲ႕ ခ်ိတ္ဆက္ၿပီး အစားထိုးေျပးဆြဲေပးသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ကြန္ပ်ဴတာတၠသိုလ္ကိုေျပးဆြဲေနတဲ့ ျမိဳ႕ပတ္ရထား အစားေျပးဆြဲေပးမယ့္ YBS (78)ယာဥ္လိုင္းဟာ ေက်ာင္းသားေတြကို ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးမွ ယခင္ရထားေျပးဆြဲေနတဲ့ လမ္းေၾကာင္းအတိုင္းေခၚေဆာင္ၿပီး ကြန္ပ်ဴတာတကၠသိုလ္ေက်ာင္းအတြင္းထိ ပို႕ေဆာင္ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ပို႔ေဆာင္တဲ့အခါမွာ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေတြ ရထားစီးတဲ့ႏႈန္းထားအတိုင္းစီးႏိုင္ေအာင္ ညွိႏႈိင္းေပးထားတယ္လို႕ ျမန္မာ့မီးရထားမွတာ၀န္ရွိသူက ေျပာပါတယ္။
 
ရထားလမ္းပိုင္း အဆင့္ျမွင့္တင္မႈမွာ ရထားရဲ႕အေရွ႕ျခမ္းနဲ႕ အေနာက္ျခမ္းဆိုၿပီး (၂)ပိုင္းခြဲျခား ထားပါတယ္။ ျမိဳ႕ပတ္ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမင့္တင္မႈမွာ ရထားအေရွ႕ျခမ္းကို ေရႊေတာင္ကုမၸဏီက တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ၿပီး ရထားအေနာက္ျခမ္းကိုေတာ့ A1 ကုမၸဏီက တင္ဒါေအာင္ျမင္ခဲ့ပါတယ္။  လမ္းပိုင္းျမွင့္တင္ရာမွာJICAက ဒီဇိုင္းေရးဆြဲထားၿပီး အဲ့ဒီေရးဆြဲထားတဲ့ ဒီဇိုင္းအတိုင္း တင္ဒါေအာင္တဲ့ ကုမၸဏီေတြက လုပ္ငန္းလုပ္ေဆာင္ရမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမွင့္တင္ရာမွာ မိုးတြြင္းကာလကိုေရွာင္ၿပီး (၂၀၁၉)ႏွစ္ကုန္ပိုင္းအထိေဆာင္ရြက္ရမွာျဖစ္တယ္လို႕ ဆိုပါတယ္။
 
ရထားလမ္းပိုင္းအဆင့္ျမွင့္တင္မႈကို ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၂၁)ရက္က စတင္ၿပီး ရထားလမ္းပိုင္း ေလးျဖစ္တဲ့ အေနာက္ျခမ္းမွာ (၃.၇၅)မိုင္ရွိတဲ့ အင္းစိန္၊ ဒညင္းကုန္းလမ္းပိုင္းေလးကို တစ္လမ္းတည္းသြား လမ္းပိုင္းစနစ္နဲ႕ေဆာင္ရြက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ လမ္းပိုင္းကို မနက္(၃)နာရီမွ ည(၁၀)နာရီအထိ ပိတ္ထားမွာျဖစ္ၿပီး ဒီလိုလုပ္ေဆာင္ေနခ်ိန္အတြင္း ခရီးသြားျပည္သူေတြအတြက္ ရထားအစီးေရေလ်ာ့နည္း မသြားေအာင္လုပ္ေဆာင္ေပးထား တယ္လို႕သိရပါတယ္။ အဆိုပါစီမံကိန္းကို ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရးေကာာ္မတီနဲ႕JICAတို႕ပူးေပါင္းေရးဆြဲခဲ့တဲ့ မဟာရန္ကုန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပစည္မံကိန္းအရ လုပ္ေဆာင္တာျဖစ္ၿပီး JICA ေခ်းေငြႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္ အပါအ၀င္ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃၀၁ ဒသမ ၂၉သန္းသံုးစြဲသြားမွာ ျဖစ္တယ္လို႕သိရပါတယ္။
 
 

Related News