ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္က ရန္ကုန္-ဒလျမစ္ကူးတံတားစီမံကိန္းကို ကန္႔ကြက္ေနတာမဟုတ္ပဲ ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းေတြကုိ မထိခိုက္ေစမယ့္ တံတားပံုစံသာ တည္ေဆာက္ႏုိင္ရန္ အၾကံျပဳေတာင္းဆိုတာေတြ ျပဳလုပ္ခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ဇြန္လ(၁၁)ရက္က သတင္းမီဒီယာမ်ားနဲ႔ေတြ႔ဆံုပြဲမွာ ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။ ဇင္ဝင့္သူေဇာ္ တင္ဆက္ေပးမွာပါ။ျပီးခဲ့တဲ့ ေျခာက္ႏွစ္ေက်ာ္တည္းကစတင္ခဲ့တဲ့ ရန္ကုန္ - ဒလ ျမစ္ကူးတံတားစီမံကိန္း ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႕ၾကာေနရတဲ့ အေၾကာင္းရင္းက ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ရဲ႕ အၾကံျပဳေတာင္းဆိုမႈေတြေၾကာင့္မဟုတ္ဘူးလို႔ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ေျပာၾကားလိုက္ပါတယ္။ ယခုတည္ေဆာက္မယ့္ ရန္ကုန္ - ဒလ ျမစ္ကူးတံတားက ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းေတြ ျပဳလုပ္ေနတဲ့ ေရျပင္ဧရိယာကိုကန္႔လန္ျဖတ္ျပီး ေပၚေပါက္လာမွာျဖစ္တာေၾကာင့္  ဆိပ္ကမ္းလုပ္ငန္းမ်ား လုပ္တဲ့ေနရာမွာ အဟန္႔အတားမျဖစ္ေစတဲ့ တံတားပံုစံတည္ေဆာက္ရန္သာ အၾကံျပဳတင္ျပခဲ့တာျဖစ္တယ္လို႔ ၄င္းက ထပ္မံေျပာဆိုပါတယ္။

ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္က ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ၾကီးဌာနရဲ႕ တံတားဒီဇိုင္းကို ျပဳျပင္ေပးရန္ ညွိႏႈိင္းခဲ့တာ ေလးၾကိမ္ႏွင့္အထက္ရွိေနျပီး ယခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလပိုင္းက ေနာက္ဆံုး အၾကံျပဳတင္ျပထားေၾကာင္းသိရပါတယ္။ တံတားရဲ႕ ေရလမ္းကင္းလြတ္ အျမင့္ေပကို ၄၉ မီတာအျဖစ္ ညွိႏႈိင္းခဲ့တာ အဆင္ေျပေပမယ့္ တံတားကို ေရလယ္တုိင္ႏွစ္ခုထားျပီး တည္ေဆာက္မယ့္ ဒီဇုိင္းပံုစံက ဆိပ္ကမ္းဆိုက္မယ့္ ေရယာဥ္သေဘၤာၾကီးေတြ သြားလာရခက္သြားႏုိင္တယ္လို႕ ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းအာဏာပိုင္ရဲ႕ ဦးေဆာင္ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးနီေအာင္က ေျပာပါတယ္။ကိုရီးယား- ျမန္မာ ခ်စ္ၾကည္ေရးအေနနဲ႕ တည္ေဆာက္မယ့္ ရန္ကုန္ - ဒလျမစ္ကူးတံတားကို အျမန္ဆံုးတည္ေဆာက္ ႏိုင္ေရးအစည္းအေဝးကို ဒလျမိဳ႕ခံေတြက ဇြန္လ(၃) ရက္က ျပဳလုပ္ခဲ့ျပီး ဆႏၵထုတ္ေဖာ္ပြဲကိုလည္း ဇြန္လ(၁၇)ရက္မွာ ျပဳလုပ္သြားမွာ ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ 

 

 

Related News