အခုေနာက္ပိုင္းမွာ အမ်ဴိးသားအမ်ဴိးသမီးမ်ားဟာ က်န္းမာေရးအတြက္အျပင္ ကိုယ္ကာယအလွအပအတြက္ပါ အေထာက္အကူျပဳတဲ႔   Gym ကစားနည္းကို အသက္အရြယ္မေရြးကစားသူမ်ားျပားလာတာကို ေတြ႔ရပါတယ္။ အိငယ္ငယ္ျဖိ္ဳးက ဆက္လက္တင္ဆက္ေပးမွာ ျဖစ္ပါတယ္။၁၉၀၀ခုႏွစ္၀န္းက်င္ကတည္း က အေနာက္ႏိုင္ငံေတြမွာ စတင္ခဲ႔တဲ႔ စက္ကိရိယာအေထာက္အကူ နဲ႔ အားကစားလုပ္တဲ႔ Gymကစားနည္းက လက္ရွိအခ်ိန္မွာ ကစားသူမ်ားၿပားလာပါတယ္။

Gymကစားနည္းကို အမ်ားအားၿဖင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းခ်င္သူေတြ၊ ကိုယ္ခႏၶာပံုမွန္လႈပ္ရွားမႈရွိခ်င္သူေတြ နဲ႔ ကိုယ္ကာယ လွပခ်င္သူေတြက အမ်ားဆံုးကစားၾကတာပါ။ အဓိကအားၿဖင့္ေတာ့ အမ်ိဳးသမီးေတြ အေနနဲ႔ ကိုယ္ခႏၶာ အေလးခ်ိန္ထိန္းသိမ္းမႈ နဲ႔ ကိုယ္ခႏၶာအခ်ိဳးအစားလွပမႈအတြက္ ကစားၿပီး အမ်ိဳးသားေတြကေတာ့ ကိုယ္ခႏၶာ ၾကီးထြားဖြံ႔ၿဖိဳးဖို့နဲ႔ မိမိကိုယ္ကို ယံုၾကည္မႈရွိလာဖို႔ အတြက္ အဓိကထားၿပီးကစားက်တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ 

အားကစားကို စနစ္တက်လုပ္ျခင္းကလူရဲ႕ကိုယ္ခႏၶာမွာရွိတဲ႔ glowေဟာ္မုန္းကိုပိုမိုထြက္ရွိေစတဲ႔အတြက္ ကိုယ္ခႏၶာၾကီးထြား ဖြံ႔ၿဖိဳးေစၿခင္း၊ ေသြးလည္ပတ္မႈအားေကာင္းလာၿခင္း၊အသားအရည္ႏုပ်ိဳလန္းဆန္းလာၿခင္းနဲ႔ အရိုးအဆစ္ သန္မာ လာၿခင္းစတဲ႔ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြရရိွ ေစေပမယ့္ နည္းစနစ္မွန္ကန္မႈမရိွတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္း ျပဳလုပ္မိရင္ေတာ့ကိုယ္ခႏၶာ နာက်င္ၿခင္း၊ အဆစ္အၿမစ္ကိုက္ခဲျခင္းစတဲ့ဆိုးက်ိဳးေတြ ျဖစ္နိုင္တယ္လို႔သိရပါတယ္။

Gym ကစားနည္းကို အသက္(၂၀) ကေန အသက္(၇၀) အထိ ကစားလာၿပီး အမ်ားဆံုးကစားတဲ့ အသက္ အရြယ္ကေတာ့ အသက္ (၂၀) ကေန(၃၀) ထိျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အခု ေနာက္ပိုင္း Gym ကစားသူ မ်ားၿပားလာတာေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႔အတြင္းမွာလည္း Gymနဲ႕ ပတ္သက္တဲ႔ အားကစားခန္းမေတြ အမ်ားအၿပား ဖြြင့္လွစ္လာတာကိုေတြ႔ရပါတယ္။

 

 

Related News