ခႏၵာကိုယ္က်န္းမာေရးေကာင္းဖို႔အတြက္ ေလ့က်င့္မႈေတြ လုပ္ေဆာင္ရာမွာ ေယာဂက်င့္စဥ္ကလည္း တစ္ခုအပါအဝင္ ျဖစ္ပါတယ္။ ေယာဂက်င့္စဥ္ေတြအမ်ိဳးအစားေတြရွိေပမဲ့ အဲ့ဒီ့ထဲကမွာ ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ကို လုပ္ေဆာင္လာသူ မ်ားျပားလာသလို ဆရာျဖစ္လုပ္ကိုင္ဖို႔ ျပန္လည္သင္ႀကားတာေတြ ရွိ္လာေနၿပီျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ပါဝါေယာဂဟာ သာမန္ရိုးရာေယာဂႏွင့္ အနည္းငယ္ကြာျခားပါတယ္။ ေအရိုးဗစ္ေလ့က်င့္ခန္းအမ်ိဳးအစားထဲမွာ ပါဝင္ၿပီး သမားရိုးက် ေလ့က်င့္ ခန္းမ်ားကုိ ခပ္သြက္သြက္၊ ခပ္ျမန္ျမန္ျပဳလုပ္ရတဲ့ ေလ့က်င့္စဥ္တစ္ခုျဖစ္ပါတယ္။ မခင္ဥမၼာေရႊကေတာ့ ပါဝါေယာက ကို က်င့္လာတာ ေလးႏွစ္ ဝန္းက်င္ရွိေနၿပီ ျဖစ္တာေႀကာင့္ အခုဆိုရင္ Wadi Light ပါဝါေယာဂသ သင္တန္းေက်ာင္းမွာပဲ ဆရာျဖစ္သင္တန္းကို ျပန္လည္ တက္ေရာက္ ေနတယ္လို႔ မခင္ဥမၼာထြန္းက ေျပာပါတယ္။

ပါဝါေယာဂ ကို ေလ့က်င့္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ တစ္နာရီမွ တစ္နာရီေက်ာ္အခ်ိန္တြင္းေလ့က်င့္ႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ အစားအေသာက္ပိုင္း ကလည္း အေရးပါတဲ့ ေယာဂက်င့္စဥ္တစ္မ်ိဳးလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ပါဝါေယာဂကို ေလ့က်င့္ေတာ့မယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အသီးအရြက္မ်ားမ်ား စားျခင္းနဲ႔ ေရေသာက္တာေတြကို စနစ္တက်လုပ္ေဆာင္ရမွာလည္း ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလိုေလ့က်င့္လာမယ္ဆိုရင္ေတာ့ ေသြးလည္ပတ္မႈကို တက္ေစလို႔ ခုခံအားစနစ္ေတြကို ေကာင္းေစတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ဒီလို အက်ဳိးေက်းဇူးေတြရလာတာေၾကာင့္  အခုဆိုရင္ ဆရာျဖစ္သင္တန္း တက္လက္စနဲ႔ အိမ္ေတြမွာပါ လိုက္လံသင္ၾကား ေပးျဖစ္ေနတယ္လို႔ မခင္ဥမၼာထြန္းက ေျပာပါတယ္။

ပါဝါေယာဂေလ့က်င့္လာတာေၾကာင့္ ခႏၵာကိုယ္အေလးခ်ိန္က်လာျခင္း၊ အေမာခံႏိုင္ျခင္း၊ သန္မာျခင္း၊ အေၾကာေပ်ာ့ျခင္း၊ အဆီက်ကာ ၾကြက္သားရွိလာျခင္းစတဲ့ အက်ိဳးေက်းဇူးေတြကို ရရွိေစတယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ေခၽြးထြက္မ်ားတဲ့ ေလ့က်င့္မႈ တစ္ခုျဖစ္တာေၾကာင့္လည္း ခႏၵာကိုယ္မွာရွိတဲ့ အဆိပ္အေတာက္ေတြကိုလည္း ဖယ္ရွားေပးႏိုင္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ဒါ့ေႀကာင့္ သင္တန္းသားအျဖစ္ ေလ့က်င့္လိုသူေတြ အျပင္ ဆရာျဖစ္ျပန္လည္သင္ၾကားသူေတြကိုပါ ႏိုင္ငံတကာစံႏႈန္း ေတြအတိုင္း သင္ၾကားေပးျဖစ္ေနတယ္လို႔ ပါဝါေယာဂနည္းျပျဖစ္သူ ကိုေက်ာ္စိုးက ေျပာပါတယ္။ပါဝါေယာဂဟာ စိတ္ဝင္စားစရာအေကာင္းဆံုး ေယာဂပံုစံျဖစ္ၿပီး အေမရိကန္ႏိုင္ငံက ေယာဂဆရာက တီထြင္လိုက္တဲ့ ေယာဂက်င့္စဥ္တစ္ခု ျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။ ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ကိုေတာ့ အသက္အရြယ္ႀကီးသူေတြနဲ႔ ငယ္ရြယ္သူ ေတြပါ ေလ့က်င့္ႏိုင္တဲ့ ပါဝါေယာဂက်င့္စဥ္ တစ္ခုျဖစ္တယ္လို႔ သိရပါတယ္။

 

 

Related News