ပလတ္စတစ္သံုးစြဲမႈ ေလ်ွာ့ခ်ေရးလုပ္ငန္းစဥ္ေတြမွာ ျပည္တြင္း ကုမၸဏီအုပ္စုေတြ ကိုယ္တို္င္ ပါဝင္လႈပ္ရွားလာေနျပီ ျဖစ္ပါတယ္။  ျပည္တြင္းမွာ လူသိမ်ားတဲ့ ကုမၸဏီလုပ္ငန္းစုေတြက သဘာဝပတ္ဝန္းက်င္ထိန္းသိမ္းေရးလုပ္ငန္းေတြမွာ တစ္ဖက္တစ္လမ္း ပါဝင္တဲ့အေနနဲ႕ ပလတ္စတစ္ေလွ်ာ့ခ်ေရးလုပ္ငန္းေတြထဲ ပါဝင္ လႈပ္ရွားေဆာင္ရြက္ ေနၾကပါတယ္။ ရုပ္သံမီဒီယာလုပ္ငန္းျဖစ္တဲ့ Forever Group ကလည္း ၂၀၁၈ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလကတည္းက အရပ္ဖက္အဖြဲ႕အစည္းတစ္ခုျဖစ္တဲ့ သန္႔ျမန္မာအဖြဲ႕ကေန ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရး ဆိုင္ရာ အခ်က္အလက္ေတြ ရယူျပီး ဝန္ထမ္းေတြကို ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရး အသိပညာေတြ ျပန္လည္မ်ွေဝေနပါတယ္။ ဒီလို အသိပညာမ်ွေဝတာကိုေတာ့ ျပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလဆန္းကတည္းက ေဆာင္ရြက္ခဲ့ျပီး Forever Group က ဝန္ထမ္းေပါင္းတစ္ေထာင္ေက်ာ္ကို ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရးဆိုင္ရာအသိပညာေတြ မွ်ေဝျပီးျဖစ္တယ္လို႕သိရပါတယ္။

ဒါ့အျပင္ ဇန္နဝါရီ (၁၄) ရက္ကေန (၂၀) ရက္အထိကို Green Week အျဖစ္ သတ္မွတ္ျပီး အဲ့ဒီကာလအတြင္းမွာ MRTV-4၊ Chanel-7၊ မႏၱေလး FM နဲ႕ ျပံဳးပေလးတို႔ကေန အမႈိက္စနစ္တက်စြန္႔ပစ္ေရး ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရးလုပ္ငန္းနဲ႕ဆက္စပ္တဲ့ ရုပ္သံသတင္းႏွင့္ ပရိုဂရမ္ေတြ ထုတ္လႊင့္လ်က္ရိွပါတယ္။ျပည္တြင္းလုပ္ငန္းစုတစ္ခုျဖစ္တဲ့ City Mart Holding Company Ltd ကလည္း ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရးလုပ္ငန္းစဥ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ No Plastic Bag Day ကို ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ကတည္းက ေဆာင္ရြက္ေနတာပါ။ No Plastic Bag Day ကို လတစ္လရဲ႕ ေနာက္ဆံုးအပတ္ထဲက တနလၤာေန႕နဲ႕ အဂၤါေန႕ကို သတ္မွတ္ေပးထားျပီး အဲဒီေန႕ေတြမွာေတာ့ City Mart နဲ႕ Market Place တို႔မွာ ေစ်းလာဝယ္သူေတြ ရဲ႕ ပစၥည္းေတြကို  ပလတ္စတစ္အိတ္နဲ႔ ထုပ္ပိုးေပးတာေတြ မလုပ္ေပးဘူးလို႔ သိရပါတယ္။

ပလတ္စတစ္အိတ္အစားထိုးအေနနဲ႔ ျပန္လည္သံုးစြဲလို႔ရတဲ့ အိတ္ေတြေရာင္းခ်ေပးျပီး အဲ့ဒီအိတ္ေတြနဲ႔မဝယ္ခ်င္ရင္လည္း အိမ္ကေန အိတ္ေတြတပါတည္း ယူေဆာင္လာျပီး ဝယ္ယူႏုိင္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို No Plastic Bag Day သတ္မွတ္တာကေန ျပည္သူေတြ ပလတ္စတစ္အိတ္မသံုးမိေအာင္ တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္ေနတာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလို ျပည္တြင္းမွာ နာမည္ရျပီး ဝန္ထမ္းေပါင္းမ်ားစြာကို ခန္႔အပ္ထားတဲ့ ကုမၸဏီလုပ္ငန္းစုေတြကိုယ္တိုင္ ပလတ္စတစ္ေလ်ွာ့ခ်ေရး လုပ္ငန္းမွာ ပါဝင္လာတာက ကုမၸဏီက ဝန္ထမ္းေတြနဲ႔အတူ အမ်ားျပည္သူကိုပါ ပလတ္စတစ္ ေလ်ွာ့ခ်သံုးစြဲေရး အသိပညာျဖန္႔ေဝ ေပးႏုိင္ဖို႔ ျဖစ္တယ္လို႔သိရပါတယ္။  

 

 

Related News